piątek, 16 stycznia 2015

11LVL+Nowy KONKURS na MSP+NAJLEPSZY LOOK POSTA?!

Hej. A wiec dzisiaj wbilam ok.11LVL. Niestety nie mam pomagajacych znaj i w 11LVL pomogly mi tylko Afa, Hafa, Iza i Karina :c Tak czy tak dziekuje dziewczyny =3 Zawsze moge na Was liczyc =3
_________________________________________________________________________________
Nowy konkurs? Tak. Pewnie zapytacie sie jaki.. Wedlug mnie (moje zdanie, nie musicie sie zgadzac..) nie jest ok. Ciuchy mega drogie, animek duzo, ale wszystkie jakies takie same.. Kupilam jedna z nartami. Ona jest jeszcze git =) Ale ciuchy kompletnie mi sie nie podobaja. Nie musicie sie ze mna zgadzac =)
_________________________________________________________________________________
Skoro Afa zrobila ulubiencow, to ja zrobie NAJLEPSZY LOOK POSTA =3
Chodzi o to ze bede wklejala najladniejszy w jakims okresie look =)

DZISIEJSZY NAJLEPSZY LOOK TO.. (Tamradamtamradam xD)

Look nazywa sie Sliczna ELSA (PS: Nie mam polskiej klawiatury =d) i jest stworzony przez Ewelina0903 i jest wzorowany na Elzie z filmu Frozen (pl: Kraina Lodu). Wybieralam looki utworzone tylko w tym tygodniu. Wiec nie dziwcie sie ze np. nie Arli albo ALAKINGA zrobily ten look ;-; W tym looku dla VIP'a sa: sukienka, wlosy i buty (ktorych nie widac xD). Sa jeszcze tatuaze (Tez ich nie widac xD x2). Kosztuje lacznie 2150, 7 czesciowy. Mam nadzieje ze takie urozmaicenie wam sie spodoba =) 
Skoro nowy koneq to tez nowe logo! Tak, wiem. Logo jest zmieniane co tydzien, ale nic na to nie poradze ze tak szybko zmieniaja konkurs.

WASZA:

Narti =3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz