sobota, 10 stycznia 2015

Weekend! +Nowa seria filmow nadchodzi!♥

Heej :3 A wiec jak widac po tytule posta wczoraj sie zaczakl weekend! Meega sie ciesze bo mozna pochillautowac ;) Niestety ja juz od poniedzialku tego tygodnia chodzilam do szkoly! :c No ale zawsze sie czeka na weekend :D
Mam jeszcze 1 powod do czekania ♥♥♥ Joasia przyjezdza na ferie do mnie! ♥♥ Bedziemy ogladac Igrzyska Smierci Kosoglos czesc1. (♥) robic challenge fasolki harrego potera (♥) cakepopsy (♥♥) pojedziemy do Primarka(♥♥♥♥♥♥) itd, wiec super rzeczy :3
Chcialam tez zapowiedziec ze bede robic serie filmow "Moj chlopak chodzi z moja siostra!" mam nadzieje ze przypadnie Wam do gustu ;)
ALE PRZECIEZ TRZEBA COS O MSP NAPISAC! AGUUUUUUUCHA! NAPISZ COS O MSP!!11
A wiec tak.. Jest nowy koneq! KOCHAM GOO! Rezydencja czy cus w tym stylu. Mam juz caly zestaw go jak napisalam pokochalam ciuchy z niego! Jasno rozowy + blond wlosy. Bardzo fajne i delikatne ciuchy (oczywiscie zalezy jaka kolorystyke sie wybierze) ☻ Wiec dzisiaj juz bd nowe logo. A na ciuchy dla Joaski wlasnie zbieram (taa, dalej jej nie dziala MSP na kompie ;-;) kase ;).Wiec mam nadzieje ze dzisiaj juz nowy naglowek ;) Tak, ustanowilysmy ze bd logo co miesiac, jednak co ok. tydzien jest nowy koneq, bedziemy robily co tydzien ;) Tak, chce mi sie zbierac ta kase :p
A wiec mysle ze to na tyle w tym poscie :3 Logo!


                                                                           ♥Berecik♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz