poniedziałek, 5 stycznia 2015

Witam♥ +Muffin Time!

Jestem AguChaKawaii, zalozycielka tego bloga :3 ale i tak to nie robilo robilo znaczenia ktora z nasz go zalozy :p I tak jestesmy razem administratorkami ;)
Na msp nazywam sie tak jak sie przedstawilam xd Lvl 10, pomagajcie! ;)
Nasza blogowym hymnem jest "IT'S MUFFIN TIME!" XD Jalunia mi ja podeslala i teraz ja caly czas nucimy XD ja dostalam dzisiaj w szkole prawie opr bo ja spiewalam XD Dlatego tez sie nazywamy Muffinki MSP ♥ JA WYMYŚLIŁAM BO JALUNIA CHCIALA CUPCAKES! XD

                                           
Ustalilysmy ze co miesiac bd nowy naglowek i bedziemy miale nowe loga ;) Teraz jest konkurs " MY LITTLE PONY" czy jakos tak xd Ja nie mam zadnych ciuchow z tej kolekcji ale mam to mega sweetasna animke! ♥ Lubie kucyki MLP XD Nie no zart, ale sa spoko :) Szczegolnie Trixie i Rainbow Dash ♥

Okej, a wiec mysle ze to na tyle w 1 poscie, mialam sie przedstawic a opowiedzialam wiecej o blogu ;-; No ale taka praca zalozyciela :P 
PS: Jak by mi cos odpalilo ze np. kocham jalunie to sorry, ale jestesmy kuzynkami ;) To znaczy.. Ja jestem jej ciocia ktora jest od niej starsza.. Eh .. Dluga historia ;-;
EKRANU NIE BEDE DODAWAC!
9k4 do nastepnego lvl ;-;
Ok , teraz juz na serio koncze! xd



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz